حالم خوب نيست ميفهمي ؟ شايد يه روز اومدم اينجا و دوباره نوشتم از حالم .... چه خوب .... چه بد ...اما الان فقط ... +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa07:55xa0 توسطxa0سكرتxa0 |xa0 ...